
سیدعلی:فدراسیون فوتبال مقصر بیانیههای استقلال و پرسپولیس است/ منصوری تا 5 صبح به خاطر گل آلکثیر مزاحم تفلنی داشته!
داور بازنشسته فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال مقصر است که اجازه صدور بیانیهها را به استقلال، پرسپولیس و دیگر تیمها را میدهد.
ادامه خبر






